holistyczne badanie

holistyczne badanie

2. Zdefiniuj je zgodnie z celami edukacyjnymi. W edukacji pielęgniarskiej, krytycznego myślenia jest oceniana przez jak wiedza jest stosowana. Włączone do wszystkich programów i kursów kompetencji, jak również ewaluatywnych rubrykami i innych narzędzi, jest wszechobecne. Definiowanie, demonstrując, jak i wzmocnienie krytyczne myślenie ma być osiągnięty i oceniane nie tylko wspomaga proces myślenia krytycznego, ale także może zmniejszyć studenta niepokój.http://kreatywnybank.pl

3. Określ, jak zostanie on osiągnięty i wykazać się wiedzą teoretyczną. Wielu studentów pielęgniarstwa mogą czuć, że jedynym sposobem myślenia wyższego poziomu wykazano teoretycznie jest poprzez badania akademickie. Może być trudno im sobie wyobrazić, że statyczna wiedza szkolna musi być później stosowany do non-statycznym otoczeniu opieki nad pacjentem. Proces ten jest zastraszające dla studentów pielęgniarstwa. Wzmocnienie potrzebę tego procesu wraz z zapewnieniem szablon myślenia krytycznego może ułatwić przejście i promowanie nawyków, które przyspieszą wzrost i rozwój krytycznego myślenia. To jest serce pielęgniarskiej mądrości.

Innym obszarem, w obrębie wiedzy teoretycznej konieczności być skierowana jest to, że z notatek i studiowania. Krytyczne myśl wzrostu i rozwoju są zarówno głęboko uzależniony od stylów uczenia się i przetwarzania mózgu. Postęp edukacyjne z nauki i rozumu do aplikacji odbywa się rozwija umiejętności krytycznego myślenia. Sukces zaczyna się od tego kroku.

4. Określ, jak zostanie on osiągnięty i wykazać w praktyce klinicznej. Chociaż kliniczne narzędziem oceny wyników służy do tego, warto, aby w pełni wyjaśnić, zdefiniować i podkreślić konkretne działania i cechy zarówno oczekiwań jak również wykazanie kompetencji krytycznego myślenia. Wraz z pojęciami takimi jak proces opieki, holizm, bezpieczeństwa i komunikacji, które są zintegrowane z opieki pielęgniarskiej, będzie to także cechy i działania, takie jak zbieranie informacji, formułowanie listę problemów pacjenta i planowania opieki.

5. Wykazanie i wzmacniać te zasady. Bez względu na ustawienie edukacyjnych, zasady i cechy krytycznego myślenia można wykazać, omówione, wzmocnione i zintegrowane jakiejkolwiek aktywności. Proces ten pomaga w dostarczaniu różnych perspektyw dla studentów na tym, co jest krytyczne myślenie i jak je stosować. Pielęgniarka wychowawcy korzystają również zyskują cenny wgląd zarówno potrzeb studentów i efekty uczenia się.

Artykuł dzięki: http://www.bambinoluk.pl

Author: klubeuropa.pl

Share This Post On